1. Is deze vervoersdienst alleen voor mensen met een hulpmiddel?

Nee, iedereen is welkom! Of u nu reist met of zonder hulpmiddel, wij stemmen ons vervoer graag af op uw situatie.v

2. Hoe weet ik of mijn rit doorgaat?

Na het invullen van het formulier ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail of telefoon. Pas na deze bevestiging is de rit definitief.

3. Kan ik ook een terugrit aanvragen?

Ja, dat kan! U kunt een terugrit aanvragen door de tijd en locatie voor de terugrit aan te geven in het veld 'Extra info' op het formulier.

4. Hoe lang van tevoren moet ik mijn rit aanvragen?

We raden aan minimaal 24 uur van tevoren een rit aan te vragen. In spoedgevallen kunt u altijd contact met ons opnemen, dan kijken we wat mogelijk is.

5. Is het vervoer rolstoeltoegankelijk?

Ja, wij beschikken over voertuigen die volledig rolstoeltoegankelijk zijn. Geef dit aan op het formulier, dan zorgen wij voor het juiste vervoer.

6. Wat kost een rit?

De prijs van de rit hangt af van de afstand, het tijdstip en eventuele extra wensen. Na het aanvragen van uw rit nemen we contact op met een prijsopgave.

7. Kan ik ook telefonisch reserveren?

Ja, u kunt ook telefonisch contact opnemen om een rit te reserveren. Bel ons gerust op 0352340260.